torsdag 9 april 2009

Usch vilket trist väder...

Det är alldeles gråt och trist ute, vill ju ha fint i påsk. Men tydligen ska det bli fint imorgon iaf, hoppas de har rätt för en gångs skull..

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, men känner att det kryper lite i min kropp, hmmm. Vi får väl se vad som händer...

Inatt har vi kämpat på med en alle till Neo, tror han andvänder våra händer som snuttefilt, känns inte alls så bra. Men nu inatt så fick han ligga och hålla i nallen och jag smekte honom över handen, får försöka kmpa på så ett tag fåse om ha får upp intresset för den istället. Vi ha ju försökt med snuttefilt ett bra tag men helt utan resultat. Känns som om det kan bli problem om vi är hans snuttefilt ifa vi vill ha barnvakt nån dag/kväll...

Nej nu lär jag nog busa lite för det är någon här hemma som är jättetrött...

1 kommentar:

  1. Usch visst är det trist väder, jag å Danne som åkte å köpte utemöbler i hopp om att det skulle bli bra väder,men man får hoppas att det blir bättre i helgen. Trevlig påskhelg på er :)

    SvaraRadera