onsdag 8 april 2009

Det var vi och isbjörnarna ute....

Kom på att jag inte uppdaterade nå igår, slarviga jag:-)

Igår kändes det som om vi fick mycket gjort på f.m innan Klas åkte till jobbet, det dammsögs, handlade, plockade undan ute, sopade trottoaren m.m. Så himla skönt att känna att det händer lite för mig oxå här hemma, tycker det bara är Klas som är duktig och är ute och håller på med huset, men det är bara att inse att tiden är en STOR bristvara sen man fick barn. Men ska ta mig i kragen och grejja lite mer här hemma, måste t.ex åka och köpa lite blommor och göra lite vårfint ute, älskar ju våren och vill njuta av den men lite blomster utanför dörren...

Sen vid Neos e.m sov blev det en promenad med Carro och Tyra men oj vad kallt det var ute, solen sken och jag trodde det var lika vårfint som de vrit de sista dagarna men oj vad fel jag hade, kändes som om vi trägdes med en massa isbjörnar på vägarna...

På kvällningen gjorde vi inte så mycket, vi lekte och busade som vanligt, älskar verkligen att höra Neo skratta, så himla sjukt vad han ger mig energi:-)

Sen idag var jag upp till hc och tog stygnen i naveln, 1 stygn hade det växt massa hud över och AJ vad det gjorde ont, så himla typiskt då jag är så rädd för allt som har vita och gröna rockar. Tog en sväng till Willys sen och inhandlade lite saker som inte fanns på Maxi igår, t.ex vällingen var slut och det skulle ju aldrig gå om inte Neo fick sin välling...

Nu ska jag snart börja med lunchen, passa på medan Neo sover för Klas är och inhandlar en massa brädor och saker tills i helgen då det ska börjas att byta fönster o.s.v...

Ha en bra dag! Ska försöka uppdatera i kväll:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar