onsdag 8 april 2009

Bakning och avfrostning av frysen:-)

Det blev en sväng upp till Plantagen och köpte blommor, så nu finns det iaf blommor vid ytterdörren:-)

Bakade även 3 sortes småkakor, måste börja fylla upp frysen tills Klas fyller, får ta lite i taget går ju inte att stå en hel dag nu längre. Så får ta lite mer en annan dag och sen måste jag baka lite bullar och nån mjuk kaka oxå, roligt...

Sen kom Carro och Tyra över på lite nybakat och lite lek efter barnens mellis var det dags för oss att ge oss ut på en promenad så kidsen fick sova och jag och Carro gå bort kakorna vi åt.

När vi kom hem blev det middag och lite lek och bus, stängde då av frysen i köket, änkte passa på att frosta av den nu innan den kommer att bli smockfull av frysgrejerna från andra frysen. När vi river garaget kommer ju extra frysen att försvinna,blir säkert en ny sen, men under tiden ska jag försöka klara mig på en halva, hmmmm får inte baka så mycket efter våra födelsedagar:-(

Nu ska jag torka ur frysen som nog är tinad och klar sen blir det att hoppa i säng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar