måndag 13 april 2009

Bullbak och grillning...

Oj vad jag har blivit dålig på att uppdatera här nu på slutet, måste försöka bli bättre på den fronten...

Igår var det iaf dags för årets påsklunch hos mormor och morfar ute i Hedesunda, jag och Neo tuffade dit medan Klas var hemma och snickrade, undra om det är såhär sommaren kommer att bli??? Misstänker att jag kommer att känna mig ensamstående i sommar, men bara att hålla tummarna att allt flyter på smidigt och bra och att det inte tar ALLTFÖR lång tid...

Idag satt jag en bulldeg på jäsning såfort jag steg ur sängen, börjar bli högtid att sätta igång att fylla upp frysen till Klas födelsedag... Sen så skulle jag och Neo ut och gå så han fick sova medan Klas höll på ute, men när vi kom ut så började det stänka, suck! vi fick vända in och jag skyndade mig att byta kläder och så drog vi ut till Valbo istället. Väl i Valbo vägrade Neo sova nå mer så vi köpte våran färgburk och begav oss hemmåt igen så lillkillen fick sova.

Efter vår lunch åkte vi hem till Johan och Linda och tog en fika sen nu är Klas ute igen och jag ska väl förbereda maten, vi tänkte grilla kycking, mums!!!

Ha en bra måndags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar