tisdag 14 april 2009

Babysång och en massa promenerande...

Idag har vi gått mycket, det är så underbart att vara ute mycket när solen är framme, man får ju såååå himla mycket mer energi...

Det var babysång idag, trevligt som vanligt. Jag, Neo, Carro och Tyra tog en promenad på f.m sen gick vi hem hit och åt lunch innan Jenny och William kom förbi och vi promenerade upp till babysången. Efter sången tog jag, Carro och Jenny våra små liv och tog en långpromenad.

När jag kom hem lämnade jag av Neo här hemma med Klas och åkte till MAxi för att inhandla lite mat, skönt att handla själv ibland att få gå där uppe och strosa i lugn och ro...

Imorgon är det Barnvagnsbio, tror filmen heter dumpa honom ska tydligen vara rolig, så bara att hålla tummarna att den är det:-)

Ikväll är det dubbla avsnitt av desperata husfruar, frågan är bara OM jag lyckas hålla mig vaken, hihi.. Är så fruktansvärt trött nu för tiden:-) Nu börjar Ugly Betty igen så nu är det dags att sluta skriva...

Natti natti

1 kommentar:

  1. Under Maj månad har Gangstar ett kanonerbjudande!!!
    Alla som går på ett party under Maj får köpa 4 plagg men behöver bara betala för 3.
    Väljer man att vara värdinna för ett party får man högsta värdinnebonusen som är på 260 kr om man får ihop 4 betalande gäster plus sig själv. Lyckas man få ihop 7 betalande gäster plus sig själv får man dessutom ett vuxenplagg på köpet, självklart gäller även ta 4 betala för 3 för värdinnan.
    Bättre än så här kan det knappt bli!!!!
    Så ta chansen och boka ett party med mig i Maj. Säljare från Sandviken.
    min mail: tina.niemela@gangstar.se

    SvaraRadera