torsdag 19 mars 2009

Vad är det för fel???

Hade precis skrivit ett långt inlägg igen och det gick inte att lägga in och försvann igen, så himla irriterande!!! Känner att jag inte orkar skriva allt igen så tar en kort version av dagen:-) Nån mer som har samma problem???

Nu på kvällningen har vi haft Bettan här som visade underkläder för oss, blev inget investerat då det inte passade med storlekarna:-( Men det var fina grejer...

På dagen var jag, Carro och Marie ute och promenerade och efter det så följde Carro med hit och käkade sallad, nyttigt värre:-) Efter det slappade jag och Neo lite på soffan innan herr fotograf kom och knäppte massa kort hela 348 st så vi ska nog få en hel del bra kort att pryda väggarna med:-) Det drog ut på tiden lite med fotografen så när han hade gått var det bara att kasta ihop en sockerkaka och Klas fick åka och handla hem lite mat för att det inte skulle bli alltför stressigt innan tjejerna kom.

Sen nu har mamma ganska precis åkt hem så det är väl dags för mig att hoppa in i duschen och sen i säng så jag förhoppningsvis kan ta igen lite frlorad sömn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar